Infinity

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Danskurs! ☼

Av Tilda - 27 augusti 2013 15:35

Hejsan alla glada, idag kommer jag att åka in till stan med mamma och gå på första danskursen! Jag har inte prövat den sortens dans innan så det kommer bli kul! Eller, det vet man ju inte förns man provat, ellerhur?

Det kanske är jättejobbigt och tråkigt? Jag blev jätteglad när den nya funktionen kom in, spotify musik. 

 

Men idag har jag bara tagit det lungt och varit i skolan. Jag har upptäckt att det finns sådana som heter tillex."Missvendelbell" eller liknande. Detta var bara ett exempel som dök upp i mitt huvud. Eller så har vi "Misslouisibell". Jag tycker att detta är lite skumt, eller vad man ska säga. Jag finner inte riktigt orden. Dessa har ju då härmat namnet "Misslisibell" det är inget fel med det, eller det kan vissa tycka. Jag bara vill påpeka att jag inte gillar detta. Det är lite svårt att komma upp med orden men jag hoppas att ni förstår. Slutsatsen av detta är att jag tycker det är störande när folk har samma namn som henne eller ja, en kopia. Fast med deras lilla egna smeknamn emellan. Men man har olika åsikter ellerhur! #misslisibell 

 

Åter tillbaka till #västkusten! Första dagen regnade det heela dagen. Det öste ner och resulterade med åska och vindpustar vid berggränderna. Vi kollade runt lite i området där våran stuga låg och tog bilen ut för att äta. Vi åt på en pizzeria som låg lite längre ut i staden. Jag måste faktiskt ange att den pizzan var en av de godaste jag ätit. Jag åt vesuvio tror jag. Eller Calzone inbakad. Jag har tappat bort det minnet som jag mindes så bra igår.. Jag var väldigt trött men vi åkte till staden och kollade på badplatserna. Mamma och Pappa träffade någon de kände så väl, men inte jag. Sedan återvände vi hem för att sova.

 

Hejdå! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 25 augusti 2013 10:25

Hejsan alla! För några veckcor sedan var jag på västkusten med min familj. Det var rätt längesedan, någonstans på sommarlovet ungefär. Jag tänkte visa er några bilder. ♥ Första dagen var vi hemma bara och tog det lugnt. Eller hemma och hemma...

Presentation

Hejsan! Jag är en glad och kreativ tjej som älskar att ta bilder på familj och vänner, även naturliga bilder. Här får ni följa min vardag och vart jag reser.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards